ValetByPery

Den 19 september, har det gått fyra år sedan moderaterna blev lyckligt lottade och vann valet. I år är det dags för en ny omröstningen och de sju riksdagspartierna Socialdemokraterna, Kristdemokraterna, Moderaterna, Miljöpartiet, Vänsterpartiet, Folkpartiet och centerpartiet) tävlar om att vinna valet.
Jag heter Pery Najar och under de närmaste två veckorna ska jag informera er om valet 2010. Det politiska valet drar åt sig stor uppmärksamhet eftersom det är en väldigt betydelsefull händelse här i Sverige. P.g.a. brist på intresse och ont om kunskaper är jag ej så insatt i denna händelse, men genom detta projekt har ja bestämt mig för att att öka på mina kunskaper och bli ett politik-proffs :P

Kommentarer
Postat av: cissi

Skit bra skrivet Pery! <3

2010-09-08 @ 09:35:09
URL: http://cecilia-valet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0